piątek, 3 czerwca 2011

Ava - Krem z zieloną herbatą i kenzymem Q10 na powieki i pod oczy

Jakiś miesiąc temu zdałam sobie sprawę, że nie jestem już taka młoda. Zauważyłam pierwsze zmarszczki, co prawda mimiczne, ale zawsze to zmarszczki. Jedna piękna kreska widnieje na czole (od ciągłego zdziwienia), a pod oczami zauważyłam drobniutkie zmarszczki - od śmiania się. Stwierdziłam, że trzeba zacząć działać, ale może nie od razu tak bardzo inwazyjnie. W Rossmanie wpadł mi w oko krem pod oczy polskiej firmy Ava, zawierający koenzym Q10 - znany nam wszystkim z reklam cudowny składnik przeciwzmarszczkowy. Krem był niedrogi, więc postanowiłam spróbować.






ProducentAVA
ProduktKrem z zieloną herbatą i kenzymem Q10 na powieki i pod oczy
Cena16,00 PLN
Pojemność: 25 ml
Cena / 10 ml: 6,4 PLN

SkładNiestety wyrzuciłam opakowanie. 

Opis producenta: Lekka emulsja przeznaczona do pielęgnacji delikatnej skóry okolic oczu. Zawiera bogaty odżywczy kompleks- zielona herbata i koenzym Q10 +R. Kompleks ten stymuluje procesy regeneracji skóry, pobudza odnowę kolagenu oraz przeciwdziała szkodliwym wpływom zanieczyszczonego środowiska. Krem intensywnie i głęboko nawilża skórę, poprawia jej napięcie i elastyczność. Spłyca istniejące zmarszczki i opóźnia proces powstawania nowych. Polecany do wszystkich rodzajów cery.

Seria zawiera substancje biologicznie czynne tj. Koenzym Q10 + R oraz koncentrat z liści zielonej herbaty. Zielona Herbata jest naturalnym źródłem witamin C, B, K, P, soli mineralnych, flawonoidów i polifenoli, które skutecznie walczą z agresywnymi dla cery wolnymi rodnikami. Koenzym Q10+R - eliksir młodości - jest ważnym źródłem energii dla komórek skóry i ważnym czynnikiem w procesie ich dotlenienia. Kompleks Q10+R i zielona herbata stymuluje procesy regeneracji skóry, pobudza odnowę kolagenu oraz przeciwdziała szkodliwym wpływom zanieczyszczonego środowiska.

Moja opinia

Krem ma bardzo rzadką i śliską konsystencję, dzięki czemu świetnie się rozprowadza wokół oka. Delikatnie i przyjemnie pachnie. W tekturowym opakowaniu, znajdziemy szklany słoiczek z 25 ml specyfiku. Mimo, że pojemność wydaje się mała, krem jest bardzo wydajny. Mam go miesiąc, a słoiczek jest prawie tak pełny, jak zaraz po zakupie.

Po miesiącu stosowania kremu, codziennie na noc i czasami na dzień, jestem bardzo zadowolona z efektów. Skóra pod oczami stała się bardziej miękka i elastyczna, a zmarszczki zdecydowanie się spłyciły i są teraz mniej widoczne. Efektów negatywnych nie odnotowałam.

Mimo, że wyrzuciłam opakowanie zanim zanotowałam skład, pamiętam, że krem nie był ekologiczny. Na pewno nie posiadał żadnego certyfikatu. Wiem, że AVA ma swoją ekologiczną serię kosmetyków AVA Eco Linea, ale ten produkt akurat do niej nie należy. Mimo to, producent zapewniał na opakowaniu, że krem nie zawiera szkodliwych dla skóry środków konserwujących, parabenów i silikonów.

Moim zdaniem krem jest godny polecenia. Świetnie działa, a równocześnie jest delikatny dla skóry. Wielką zaletą produktu jest także niska cena i dostępność w zwykłych drogeriach Nie trzeba robić zakupów przez internet aby go nabyć - wiem, że nie każdy to lubi. Małym minusem jest dla mnie to, że kosmetyk jest nie do końca naturalny, wolałabym w pełni organiczny skład. Mimo to, przyznaję temu kremowi zasłużone 8 punktów.


Moja ocena: 8/10

2 komentarze:

  1. Świetny blog! Zaczynam stawiać kroczki w kosmetyczno-organicznym świecie i tutaj kopalnie wiedzy odnalazłam:) Czekam na więcej notek, zwłaszcza tych o szamponach i odżywkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że blog się podoba! Właśnie zakupiłam szampon i odżywkę firmy Eubiona, więc jak tylko przetestuję opiszę je na blogu.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...