poniedziałek, 24 października 2011

Babydream fur Mama, Olejek do pielęgnacji ciała

Tym razem przedstawiam świetny i tani kosmetyk do pielęgnacji ciała, nie tylko dla kobiet w ciąży. Jest to olejek, którego zadaniem jest zapobieganie rozstępom. Produkt należy do serii Babydream fur Mama produkowanej przez Rossmanna, dostępnej w każdym sklepie tej sieciówki.





Producent: Rossman, Babydream fur Mama
Produkt: Olejek do pielęgnacji ciała
Cena10 PLN
Pojemność: 250 ml
Cena / 10 ml: 0,40 PLN


Skład: Glycine Soja (Soybean) Oil, Prunus Amygdalus (Sweet Almond) Oil, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil/unsaponifiables, Simmondsia Chinensis (Jojoba)Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopherol, Parfum.

Opis producenta:  Pomaga zapobiegać rozstępom, zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, makadamia, jojoba, olej sojowy i słonecznikowy, a także witaminę E, nie zawiera olejów mineralnych, barwników i konserwantów. Olejek perfumowany, nie zawiera alergenów. Produkt przebadamy dermatologicznie. 
Moja opinia

Pierwsze co rzuca się w oczy (a właściwie w nozdrza) to piękny zapach, przypominający oliwkę dla dzieci. Mnie osobiście kojarzy się z zapachem niemowlęcia, ale może to ze względu na mój błogosławiony stan :) Olejku używam od około dwóch miesięcy. Wcześniej używałam olejku firmy Madara, który ma bardzo podobny skład. Ogólnie brzuszek olejuję już prawie 7 miesięcy, a rozstępów brak - a więc jak na razie kosmetyki spisują się świetnie.

Porównując olejek Babydream z Madarą, muszę przyznać, że Babydream wygrywa. Po pierwsze zapach dużo bardziej mi odpowiada. Po drugie jest prawie 10 razy tańszy. Po trzecie jest łatwo dostępny - nie trzeba go zamawiać w internecie, wystarczy wycieczka do Rossmana. Co prawda olejek nie posiada żadnych certyfikatów świadczących o jego ekologiczności, ale skład jest po prostu świetny. Same oleje, witamina E, brak sztucznych konserwantów, olejów mineralnych - czego chcieć więcej.

Tak jak pisałam we wstępie, moim zdaniem tym kosmetykiem warto się zainteresować nawet nie będąc w ciąży. Olejek świetnie nawilża i natłuszcza skórę, dzięki czemu skóra staje się jędrniejsza. Olejku z powodzeniem można używać zamiast balsamu do pielęgnacji ciała po kąpieli. Producent poleca także ten olejek świeżo upieczonym mamom do ujędrnienia skóry pozostałej po porodzie.

Spotkałam się także na kilku blogach z tym, że ten olej można nakładać na włosy w ramach kuracji wzmacniania włosów. (Więcej o olejowaniu włosów u Anwen - polecam). Ja również kilka razy użyłam go do włosów, ale na razie efektów kuracji nie widzę, ale z tego co wiem, są one widoczne dopiero po kilku miesiącach stosowania. W każdym razie nie miałam problemu ze zmyciem tego oleju z włosów "pierwszym lepszym" szamponem.

Podsumowując - świetny produkt w świetnej cenie. Polecam zwłaszcza przyszłym mamusiom.

Edit: Miesiąc 9-ty a rozstępów nadal brak :)

Edit: Jestem już 10 dni po porodzie. Właśnie dokonałam inspekcji brzucha (trochę jeszcze galaretowatego, ale powoli ładnie się wchłania). Znalazłam 1 bladziutki rozstęp o długości dosłownie 2 cm. Dodam, że rodziłam naturalnie, a ostatnia faza porodu trwała długo (1,5h). Czasami rozstępy pojawiają się właśnie podczas parcia - mnie to na szczęście ominęło. Nie wiem czy to zasługa genów, czy regularnego stosowania tego olejku, niemniej jednak nie mogę mu nic zarzucić. Przy następnej ciąży na pewno również będę go stosować. Jeszcze raz serdecznie polecam!

Moja ocena: 10/10

8 komentarzy:

  1. Z własnego doświadczenia dopowiem w sprawie rozstępów, że zaatakować mogą tuż pod koniec ciąży - w 9. m-cu, kiedy brzuszek najszybciej urasta do giga rozmiarów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja::MAMA - to mnie zmartwiłaś, ale chyba nie ma lepszego sposobu, żeby z nimi walczyć niż smarowanie odpowiednimi kosmetykami... mam nadzieję, że uda mi się jakoś ich uniknąć

    OdpowiedzUsuń
  3. "...ze względu na mój błogosławiony stan :)" wow!! Kochany Aniołku - gratuluję :D Co za wspaniała nowina:) Trzymaj sie cieplutko,serdecznie pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nim zmywam rzęsy :)
    Sczęśliwego rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Leal251 i Czarodzielnica - dziewczyny dziękuję za miłe słowa :) do rozwiązania jeszcze trochę, ale szczęście na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama używam go na włosy i działa bardzo fajnie. Ale może w ciąży też wypróbuję, skoro u Ciebie były takie efekty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. This post is priceless. How can I find out more?

    my homepage - player decides

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey there! I could have sworn I've been to this site before but after reading through some of the post I realized it's new
    to me. Nonetheless, I'm definitely glad I found it and I'll be bookmarking and
    checking back often!

    Also visit my site ... book of ra app kostenlos downloaden

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...