poniedziałek, 14 listopada 2011

Zakupy w greenline-sklep.pl

Mam taką zasadę, że staram się nie kupować nowych kosmetyków, jeżeli na mojej półce są jeszcze stare, nie wykończone. Wyjątkiem jest sytuacja gdy jakiś mnie uczuli, albo podrażni. W październiku udało mi się zużyć ostatnie krople kilku kosmetyków, a więc nadszedł przyjemny czas wybierania nowych specyfików do przetestowania.


Tym razem szukałam między innymi wody micelarnej. Przyznam, że wśród kosmetyków ekologicznych nie łatwo taką znaleźć, zwykle jest to jedna, może dwie wody w sklepie internetowym, podczas gdy innych specyfików do oczyszczania twarzy jest na pęczki. W sklepie greenline-sklep.pl  moją uwagę przykuła woda micelarna firmy Cattier. Do tej pory byłam wierna sklepowi internetowemu matique.pl, ale ze względu na dostępność tą wodę micelarną postanowiłam przetestować nowo odkryty sklep.

Asortyment sklepu jest bardzo duży. Oferta zawiera zarówno kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy, jak i kosmetyki kolorowe. Wszystkie oczywiście ekologiczne, opatrzone certyfikatami.  Znajdziemy tutaj zarówno sztandarowe marki kosmetyki naturalnej, takie jak Lavera czy Weleda, jak i mniej znane np. Cattier czy Bioturm, o których wcześniej nie słyszałam. W sklepie można także kupić ekologiczne środki czystości.

Jeżeli chodzi o obsługę, to nie mogę mieć zastrzeżeń. Interfejs dla użytkownika nie jest co prawda tak piękny jak w matique.pl, ale łatwo się w nim odnaleźć. Po złożeniu zamówienia oczywiście otrzymujemy email z potwierdzeniem. Jesteśmy także informowani o tym, że przesyłka została nadana. No i najważniejsze -  przesyłka wysyłana jest bardzo szybko, na zamówienie czekamy 2-3 dni robocze. Paczka jest dobrze zabezpieczona i dołączone są do niej próbki innych kosmetyków naturalnych (chociaż jest ich dużo mniej niż w paczce z matique.pl - nie jestem stronnicza, tylko stwierdzam fakt).

Sklep greenline-sklep.pl jak najbardziej polecam. Cała transakcja począwszy od wyboru zakupów, po doręczenie paczki przebiegła pomyślnie. Pozostało mi tylko przetestować zakupione produkty i napisać recenzje, czego możecie się spodziewać wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...