poniedziałek, 12 grudnia 2011

Eco Cosmetics - Krem nawilżający do twarzy na dzień z owocem granatu i papają



Uff.. remont zakończony. Znów w moim domku zagościł ład i porządek, więc mogę z czystym sumieniem zająć się czymś bardziej przyjemnym niż sprzątanie. Tak jak obiecałam w poprzednim poście, dzisiaj przedstawię wam świetny krem na dzień firmy Eco Cosmetics. Jak pamiętacie wcześniej używałam kremu firmy Anne Marie Borlind i byłam zachwycona. Jednak cena tego kremu zmusiła mnie do poszukania jakiejś tańszej alternatywy. Krem o którym dziś piszę okazał się strzałem w dziesiątkę.






ProducentEco Cosmetics
ProduktKrem nawilżający do twarzy na dzień z owocem granatu i papają
Cena: 36,90 PLN
Pojemność: 50 ml
Cena / 10 ml: 7,38 PLN


SkładWodno-alkoholowy wyciag z lisci winogron*, oślej sojowy*, ekstrakt z owocu granatu*, trójglicerydy, estry gliceryny, gliceryna roślinna, etanol (alkohol roslinny), olejek jojoby*, ekstrakt z lisci winogron*, glicerydy kokosowe, lecytyna roślinna, maslo shea, ekstrakt z lisci oliwnych*, olej z pestek winogron*, olej kokosowy*, ekstrakt z owocu papaji, olej z pestek owocu granatu*, guma ksantan, sól sodowa PCA (naturalny srodek nawilzajacy), roslinna witamina E, naturalne olejki eteryczne, limonen, linalol, cytronellol.
Skladniki oznaczone * pochodza z kontrolowanych upraw ekologicznych.

Opis producenta:  Lekki, nawilżający krem na dzień. Promienna cera dzieki skladnikom odżywczym zawartym w owocach granatu* i papaji. Odpowiedni także dla cery mlodej
Kosmetyk wegański wpisany na liste Vegan Society (Ref. 019475). Kosmetyk posiada certyfikat ECOCERT i nie zawiera jakichkolwiek syntetycznych srodków barwiących, zapachowych czy konserwujących.

Moja opinia

Krem ma bardzo przyjemny, lekko owocowy zapach. Jego konsystencja jest bardzo lekka, dzięki czemu krem łatwo się wchłania. Moim zdaniem jest to bardzo ważna cecha dobrego kremu na dzień, gdyż zwykle na krem nakładamy makijaż. Jeśli krem się nie wchłonie, podkład - zwłaszcza mineralny - nie będzie dobrze leżał. Ja zwykle daję kremowi około 20 minut na wchłonięcie się, jeśli w tym czasie krem się nie wchłania, więcej go nie kupuję. Rano potrzebuję się szybko zebrać do pracy, a nie czekać w nieskończoność, aż krem się wchłonie. Na szczęście, w przypadku kremu Eco Cosmetics nie ma z tym problemu. Zwykle wchłania się nawet w krótszym czasie niż 20 minut.

Krem  pozostawia skórę nawilżoną przez cały dzień. Nie zapycha i nie powoduje podrażnień. Makijaż mineralny leży na nim świetnie. Nie jestem pewna jak ten kosmetyk spisywałby się latem, podczas upałów. Wtedy zwykle przydaje się krem, który oprócz nawilżania lekko matowi cerę, wtedy jest szansa, że makijaż nie spłynie w ciągu dnia. Aktualnie kremu używam około półtora miesiąca, a więc mogę stwierdzić, że w sezonie jesienno-zimowym spisuje się świetnie.

Niekwestionowaną zaletą tego kremu jest jego cena. 36 złotych to moim zdaniem naprawdę niedużo jak za tak dobry kosmetyk. Poza tym, rzadka konsystencja kremu sprawia, że jest on bardzo wydajny. Naprawdę niewiele trzeba go nałożyć na twarz przy jednej aplikacji. Jak pisałam wcześniej, używam, kremu półtora miesiąca i mam jeszcze około pół tubki - moim zdaniem to naprawdę niezły wynik.

Podsumowując, krem nawilżający Eco Cosmetics to świetna alternatywa dla droższych kremów nawilżających. Prawdę mówiąc ciężko mi znaleźć jakiekolwiek wady tego produktu. Serdecznie wszystkim polecam!

Moja ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...