czwartek, 29 marca 2012

Oriflame Ecobeauty - Wygładzający krem pod oczy

Dziś recenzja ostatniego produktu z testowanej przeze mnie serii Oriflame Ecobeauty. Tym razem jest to wygładzający krem pod oczy. Z całej serii, którą oceniam bardzo pozytywnie, ten produkt najmniej mnie zachwycił, ale być może za dużo od niego wymagałam...







ProducentOriflame Ecobeauty 
ProduktWygładzający krem pod oczy
Cena: 49,00 PLN
Pojemność: 15 ml
Cena / 10 ml: 32,6 PLN


SkładAqua, Glycerin, Bentonite, Butyrospermum Parkii Butter, Cocos Nucifera Oil, Isopropyl Myristate, Tapioca Starch, Cetearyl Glucoside, Sorbitan Olivate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Caprylate, Hippophae Rhamnoides Extract, Stearic Acid, Vaccinium Vitis-idaea Seed Oil, Phenethyl Alcohol, Xanthan Gum, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Maltodextrin, Quartz, Sigesbeckia Orientalis Extract, Sodium Carbonate, Helianthus Annuus Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Extract

Opis producenta:  Ekskluzywna, lekka i naturalna formuła kremu wygładza delikatne zmarszczki i redukuje opuchliznę i cenie wokół oczu. Testowany dermatologicznie.

Moja opinia

Konsystencja kremu jest bardzo lekka - idealnie i szybko się wchłania. Zapach kremu jest podobny do zapachu kremu na dzień i na noc czyli kwiatowo-cytrusowy, ale nie jest on intensywny i nie drażni. Produkt opakowany jest w tubkę, która zakończona jest takim długim wąskim dzióbkiem, dzięki czemu łatwo dozować niewielkie ilości kremu.

Jeżeli chodzi o działanie kremu, to rzeczywiście jest niezłym nawilżaczem. Mnie jednak najbardziej interesował efekt redukcji cieni wokół oczu. Odkąd wróciłam z córcią ze szpitala, nie przespałam w całości ani jednej nocy. Nie narzekam, bo nie jest źle z tym jej spaniem (znam dzieci które budziły się częściej), mimo to, pod moimi oczętami pojawiły się oznaki niewyspania. Niestety, ten krem nie dał sobie z nimi rady, mimo, że sumiennie stosuję go rano i wieczorem. Być może przypadek młodej mamy nie był przez producenta przewidziany :) Regularne stosowanie kremu dało jednak pewne pozytywne rezultaty. Zauważyłam, że zmarszczki pod pod oczami są płytsze i mniej widoczne (chociaż oczywiście zupełnie nie zniknęły), a więc w kwestii redukcji zmarszczek krem zdał egzamin.

Plusem kremu jest również fakt, że nie wywołał u mnie żadnego podrażnienia. Mam bardzo wrażliwą skórę w okół oczu. Nieraz zdarzało się, że moje powieki były całe suche i swędzące od jakiegoś kremu, bądź cienia do powiek. Na szczęście ten krem jest dla skóry bardzo delikatny.

Podsumowując, moje ogólne wrażenie co do tego kremu jest pozytywne, mimo że nie spełnił wszystkich moich oczekiwań. Polecam go tym, którzy się wysypiają :)


Moja ocena: 7/10

4 komentarze:

  1. mnie w tego typu produktach też najbardziej zalezy na redukcji tych nieszczęsnych cieni. Jak na krem na dzień chyba z czasem się skuszę, tak na ten raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak u mnie się sprawdzi, ale tak po cichu liczyłam na zmniejszenie worków pod oczami żeby wyglądać na bardziej wyspaną niż jestem :) a tak pozostaje korektor

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli kolejny "cud" odpada. Ja jednak zostanę na razie przy moim żelu ze świetlikiem i chabrem.
    Przy dzieciach trudno się pozbyć sińców pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama jest zadowolona i rzeczywiście skóra pod jej oczami wygląda dużo lepiej, jest gładsza i nawilżona.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...