poniedziałek, 16 kwietnia 2012

W oczekiwaniu - czyli powrót do przeszłości


Dziś post mało kosmetyczny, ale bardzo lubię się dzielić z Wami tym, co mnie miłego spotyka w życiu. W styczniu, gdy jeszcze było mnie 15 kg więcej, a w moim brzuszku buszował mały człowieczek, miałam okazję wziąć udział w sesji zdjęciowej. Sesję zorganizowały i wykonały dwie utalentowane dziewczyny, które założyły firmę o nazwie Kolor Selektywny. Ostatnio otrzymałam rezultaty tej sesji w postaci cudownie skomponowanej fotoksiążki. Wspomnienia z ciąży wróciły... Myślę, że taka sesja to świetna pamiątka, polecam wszystkim ciężarówkom :)

Zapraszam do oglądania rezultatów sesji na profilu Facebookowym Koloru Selektywnego i polecam dziewczyny z całego serca. Mają świetne pomysły na sesje zdjęciowe - nie tylko brzuszkowe. Zachęcam do zapoznania się z całą galerią.



8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Ja też uważam, że to świetn apamiątka. Mój Ukochany już wymyślił dl amnei milion sesji brzuszkowych, jak już będziemy w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie mieć takiego kreatywnego męża. Koniecznie musicie zrealizować te plany.

      Usuń
  2. Zdjęcia przecudne! Mi też się przypomniało jak to się z takim wielkim brzuchem chodziło:) Mała ma 10 miesięcy, więc też niedawno:) Następnym razem zrobię sobie taka sesję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia się podobają. Wiem, że jesteś z Krakowa, więc tym bardziej polecam Kolor Selektywny, jeśli będziesz chciała sobie zrobić taką sesję :)

      Usuń
  3. świetny pomysł :) zdjęcia super :D

    Angie jak Olinka się chowa? wszystko w porządku?

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola rozwija się świetnie, w ogóle po niej nie widać, że miała ciężki start. Pięknie się do nas uśmiecha, wodzi wzrokiem za przedmiotami i bardzo lubi jak jej się śpiewa. Niedawno odkryła, że ma rączki :) Wspaniale jest obserwować jak szybko taka kruszynka uczy się nowych rzeczy. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Angie to cudownie :)) ogromnie się cieszę :D dla Was rodziców to piękny czas obserwować jak malutka się rozwija :))

      życzę Wam wszystkiego dobrego :*

      Usuń
  4. piękne zdjęcia, świetna pamiątka :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...