piątek, 2 listopada 2012

Nowy dział - Recenzje

Ostatnio postanowiłam uporządkować trochę bloga, tak aby łatwiej Wam było dotrzeć do recenzji umieszczonych na blogu. Zebrałam wszystkie recenzje na jednej stronie, a każdy kosmetyk przyporządkowałam do konkretnej firmy. Lista ułożona jest alfabetycznie według nazw producentów. Możecie ją znaleźć w dziale Recenzje (pasek u góry).




Mam nadzieję, że łatwiej będzie znaleźć recenzję interesującego Was produktu. Jeśli macie jakieś uwagi, lub pomysły na dalsze usprawnienia bloga, to piszcie! Z góry dziękuję!

5 komentarzy:

  1. czyli widze poszlas w moje slady ;D tez spory czas temu to u siebie zrobilam, glownie dlatego, zeby mi samej bylo latwiej sie ogarnac i cos znalezc, bo czesto musze wracac do starych wpisow i je podlinkowywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://ashplumplum.blogspot.com/2012/12/giveaway-romwe-bon-100.html zapraszam na cudowny konkurs ! do wygrania bon romwe 100$!! zrób sobie prezent na święta!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam plany na założenie takiej zakładki, ale brak mi wiecznie i czasu i chęci, pozdrawiam!

    U mnie połowinkowe rozdanie! Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, świetne recenzje no i wyszukane kosmetyki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w pełni. Blog jest naprawdę na wysokim poziomie.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...