sobota, 7 maja 2011

Przesyłka z Matique

Wczoraj dostałam przesyłkę z Matique z moim ostatnim zamówieniem. Muszę przyznać, że szybkość ich działania bardzo pozytywnie mnie zaskakuje. Zamówienie złożyłam w w środę 3 maja (więc w dzień wolny od pracy) i wybrałam dostawę przesyłką pocztową ekonomiczną (czyli najwolniejszą z możliwych). Nie spodziewałam się, że paczka dojdzie jeszcze w tym tygodniu - a tu proszę, niespodzianka!

W ogóle muszę bardzo pochwalić Matique. Zamawiałam już wiele produktów przez internet, w  różnych sklepach, ale system powiadomień o stanie przesyłki oferowany przez Matique jest jednym z najlepszych. Wiadomo kiedy przesyłka jest gotowa do wysłania, wiadomo kiedy ją wysłano - dla mnie bomba. Lubię wiedzieć co się dzieje z moim zamówieniem - w końcu za nie zapłaciłam. Życzyłabym sobie, żeby każdy sklep miał tak dobry system powiadomień. W dodatku w paczce oprócz zamówionych produktów znalazłam mnóstwo próbek innych kosmetyków naturalnych, co jest bardzo miłym gestem.


Zakupiłam następujące produkty:
Recenzje tych kosmetyków ukarzą się wkrótce na blogu.

(Przy okazji chciałabym zaznaczyć, że nie jestem właścicielką tego sklepu Matique, ani też nikim z rodziny - to moja subiektywna opinia.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...