poniedziałek, 23 maja 2011

Wyróżnienia TOP 10 AWARD

Jest mi niezmiernie miło powiadomić, że mój blog został wyróżniony TOP 10 AWARD :) Jest to dla mnie bardzo miła niespodzianka i motywacja do dalszego działania. Za wyróżnienie bardzo dziękuję Reniikici - autorce bloga Szminką po lustrze. Jest to jeden z pierwszych blogów o kosmetyce naturalnej, które zaczęłam śledzić. Polecam!




Zasady

1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia.
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia.
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.
5. Zamieść linki do tych blogów.
6. Powiadom o tym nominowane osoby.
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków.

Oto moje TOP 10 blogów o tematyce kosmetycznej:

1. Blog Cathy - Kosmetyki Mineralne
3. Blog Dezemki - Bąbelkowy Świat
4. Blog Czarodzielnicy - Wyznanie siebie
5. Blog Atiny - Kosmetyki Atiny
6. Blog Kokosowej Panny - Nie tylko kosmetycznie u Kokosowej Panny
7. Blog MizzVintage - mojaKOSMETYKOmania
8. Blog Luny - Moje domowe SPA
9. Blog Idalii - Idalia bloguje
10. Blog Belli Blumchen - Mad Tea Party - po części podejmujący tematykę kosmetyki naturalnej

A teraz moje kosmetyczne TOP 10:

1. Kosmetyki mineralne Everyday Minerals
2. Odżywka do wszystkich rodzajów włosów Bentley Organic
3. Balm Balm - oczyszczająca maseczka z hibiskusa
4. Płyn micelarny Bioderma Sebium
5. Lakier do paznokci Inglot nr. 82
6. Emolium - krem barierowy
7. Balm Balm - Tonik z wyciągiem z oczaru wirginijskiego
8. Hydrolat rumiankowy
9. AVA - Krem na powieki i pod oczy z ekstraktem z zielonej herbaty i koenzymem Q10+R
10. J. del Pozo Esencia de Duende

Polecam zarówno otagowane blogi jak i kosmetyki. Recenzje niektórych z nich ukażą się wkrótce na blogu.



3 komentarze:

  1. dziekuje;*
    ale nam sie trafiło:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Angie jest mi niezmiernie miło :)) życzę Ci wielu inspiracji i wytrwałości do pisania :D

    odżywka Bentley jest rewelacyjna i sama używam z wielką przyjemnością. Biodermy używałam, ale zamieniłam ją na coś o wiele lepszego i przyjemniejszego tj. Coslys woda micelarna do skóry wrażliwej - rewelacja!!! zresztą wszystkie kosmetyki firmy Coslys są warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu - właśnie mam w planach zakup tej wody micelarnej :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...