środa, 1 lutego 2012

Mój patent na przechowywanie pędzli



Gdy moje zbiory pędzi do makijażu znacznie się powiększyły zastanawiałam się jak je wygodnie  przechowywać. Z pomocą przyszedł internet. Podobny patent zobaczyłam na jakimś blogu, lub portalu urodowym - teraz już dokładnie nie pamiętam na jakim. Co jest nam potrzebne? Szklany pojemnik, wazon lub po prostu szklanka, oraz kolorowy żwirek lub piasek do akwarium. Wszystkie potrzebne rzeczy znalazłam w hipermarkecie. Patent spisuje się świetnie już od paru lat. Jedynym jego mankamentem jest to, że drewniane końcówki pędzli trochę się zabarwiają na srebrno, ale mnie to nie przeszkadza.

A Wy macie jakieś swoje sposoby na przechowywanie pędzli do makijażu? 

2 komentarze:

  1. moje pedzle,stoja sobei w specjalnym dla nich kubku:))Planyje kupic sobei tube z przykrywka dla nich,bo nie chce ,zeby sie kurzyly.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja trzymam po prostu w kubku, ale masz rację, można by tam dołożyć żwirku, żeby się nie ruszały i żeby włosie się nie gniotło...

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...