czwartek, 14 czerwca 2012

BeSave - Szampon do włosów suchych i zniszczonych

Dziś kilka słów na temat szamponu firmy BeSave. Szampon ten jest przeznaczony do włosów suchych i zniszczonych. Moje nie są już może aż tak bardzo zniszczone, ale jednak ciągle je farbuję na blond, więc muszę intensywnie dbać o ich kondycję. Mimo, że objętość szamponu jest duża, ja kończę już pierwszą butlę, więc przyszła pora aby coś o nim napisać. Ogólnie rzecz biorąc, bardzo ten szampon polubiłam.





Producent: BeSave
ProduktSzampon do włosów suchych i zniszczonych
Cena: 40,00 PLN (aktualnie w można go kupić w promocji po 19,00 PLN)
Pojemność: 500 ml
Cena / 10 ml: 0,80 PLN


SkładAqua (water), Anthemis Nobilis Flower Water, Sodium Coco-sulfate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Coco-glucoside, Glyceryl Oleate, Hydrolyzed Wheat Protein, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum (fragrance), Dicaprylyl Ether, Lauryl Alcohol, Hippophae Rhamnoides Extract, Mel, Olea Europaea (olive) Leaf Extract

Opis producenta:  Delikatnie myjący szampon, który odżywia i wygładza suche, zniszczone włosy od nasady aż po same końce. Wzbogacony o ekstrakty roślinne doskonale nawilża i odżywia również skórę głowy.

Aktywne składniki: Rumiankowa woda kwiatowa, Proteiny pszenicy, Miód, Wyciąg z liści oliwki, Ekstrakt z liści rokitnika

Moja opinia

Szampon ma konsystencję przezroczystego żelu i nie jest bardzo gęsty. Dzięki temu, gdy szampon już się kończy, nie musimy czekać godzinami aż coś wyleci z butli. Opakowanie ma dużą objętość (500ml), co jest charakterystyczne dla wszystkich produktów firmy BeSave. Jak dla mnie, jest to zdecydowanie zaleta. Lubię takie duże, ekonomiczne opakowania.

Zapach szamponu to połączenie miodu i cytryny. Jest on przyjemny, ale nie jakiś powalający. Na szczęście na tyle delikatny, że nie stanowi problemu, nie odurza. Kosmetyk dobrze się pieni, mimo, że nie zawiera SLS. Poza tym jest bardzo wydajny. Butla 500ml wystarcza mi na około 2 miesiące, mimo, że myję włosy codziennie lub co drugi dzień.

Jeżeli chodzi o działanie kosmetyku to jestem zadowolona, ale nie wniebowzięta. Szampon jest delikatny, ale dobrze oczyszcza włosy. Ostatnio olejuję włosy olejkiem ze słodkich migdałów i nie mam problemu ze zmyciem oleju. Po umyciu włosy się nie puszą i są lekkie. Niestety szampon bardzo plącze włosy i jeżeli na jakieś miejsce na głowie nie nałożę odżywki, to potem nie mogę rozczesać włosów w tym miejscu. Jest to dla mnie największy minus tego szamponu. Wiem, że to odżywka, a nie szampon ma zapewnić łatwość rozczesywania, ale na przykład szampon Lavery o którym pisałam, nie plątał włosów aż tak bardzo.

Mimo, że szampon ma swoje wady, polubiłam go tak bardzo, że już zakupiłam drugą butlę. Kupno tego szamponu w promocyjnej cenie 20,00 PLN, to świetna okazja. Kupujemy bardzo dobry, ekologiczny kosmetyk po fantastycznej cenie. Polecam zrobić teraz zapasy :)

Moja ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...