czwartek, 28 czerwca 2012

Zakupy w kosmetyki-mineralne.com


Przyszła pora na uzupełnienie moich mineralnych zbiorów, głównie dlatego, że mój podkład jest już na wykończeniu. Postanowiłam więc złożyć zamówienie w sklepie kosmetyki-mineralne.com. Złożyłam je dwa dni temu, a już dziś  paczuszka trafiła do moich rąk. 

Na pewno pamiętacie, że miałam problem z moim ulubionym odcieniem podkładu Everyday Minerals czyli Light Neutral, gdyż w nowej formule IT jest on dużo ciemniejszy (pisałam o tym tutaj). Postanowiłam więc zakupić go w innej formule. Wybrałam opcję Matte, czyli matującą. W najbliższych dniach przetestuję podkład i napiszę Wam, czy kolor odpowiada temu w starej formule Intensive, oraz jak się sprawuje formuła Matte. Zakupiłam także nowy pędzel do nakładania podkładu. Ostatnio od pędzla Flat Top preferuję bardziej pędzel Kabuki, ale oryginał EDM jest dość drogi. Szukałam więc jakiegoś tańszego odpowiednika. W rezultacie wybrałam pędzel firmy Eco Tools za około 30 zł - zobaczymy jak się sprawdzi. Skusiłam się także na jasny, perłowy cień do powiek Sea Horse w podróżnym opakowaniu. Wisienką na torcie jest darmowa próbka podkładu Lily Lolo (odcień Popcorn).

Z obsługi sklepu jestem bardzo zadowolona. Ponieważ nie było to moje pierwsze zamówienie i miałam na swoim koncie uzbierane sporo punktów, mogłam skorzystać z opcji zakupy za punkty. Cień do powiek nie kosztował mnie więc ani złotówki. Bardzo miło ze strony sklepu, że stali klienci mogą skorzystać z takich promocji. Od strony technicznej również nie mam żadnych uwag. Na maila dostajemy zarówno potwierdzenie zamówienia, jak i informację o wysyłce kosmetyków. Kosmetyki zapakowane były w utwardzaną  bąbelkową  kopertę, tak aby nic nie zostało uszkodzone. Ogólnie nie mam żadnych uwag i szczerze ten sklep polecam.

2 komentarze:

  1. lubię robić zakupy w tym sklepie właśnie ze względu na doskonały kontakt i szybką wysyłkę :) Ja miałam ten sam problem z tym podkładem i dokupiłam fairy light neutral w formule matowej. Po zmieszaniu w odpowiednich proporcjach (ciemnego daję zdecydowanie mniej) jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ecotools ma swietne pedzle:)! chociaz z zestawy limitowanego kabuki schodzi farbka:/
    mineralkow zazdroszcze- kiedys testowalam, ale niestety moja cera ich nie polubila;) a i mi brakuje cierpliwosci;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...