środa, 6 czerwca 2012

Zakupy w LiliNatura.pl


Wczoraj doszła do mnie paczuszka z kosmetycznymi zakupami. Tym razem zakupiłam wszystko w sklepie internetowym LiliNatura.pl. Był to mój drugi zakup w tym sklepie, i tak jak za pierwszym razem, jestem bardzo zadowolona. Miły kontakt z panią Adrianną, szybka dostawa zakupów,a w paczce oprócz zakupów mnóstwo próbek i folderów o naturalnych kosmetykach. Z czystym sumieniem mogę Wam polecić zakupy w tym sklepie .
Oto co tym razem zakupiłam:

  • BeSave - Tonizujący żel pod prysznic
  • BeSave - Szampon do włosów suchych i zniszczonych (to już moja druga butla)
  • Coslys -  Kokosowa odżywka do włosów i balsam do stylizacji 
  • Bentley Organics - Spray do dezynfekcji zabawek
Recenzje pojawią się na blogu jak tylko przetestuję te produkty. A moją opinię o szamponie BeSave poznacie niebawem.



7 komentarzy:

  1. czekam na recenzje, szczególnie odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem czy opakowanie żelu i szamponu jest wygodne i poręczne jak zostaje mniej niż połowa kosmetyku bo jakieś duże te butle się wydają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam już jeden żel pod prysznic i nie miałam problemów z dozowaniem go nawet gdy było go mniej niż połowa. Jak dla mnie opakowania są wygodne i poręczne, wcale nie za duże czy za ciężkie.

      Usuń
  3. u mnie dziś też o Be Save :), daj znać jak się Twoje spisują! :)

    zapraszam do siebie tymczasem...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to juz lookam :) ciekawa jestem co napisałaś...

      Usuń
  4. ciekawia mnie te produkty, nigdy ich nie widzialam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...