piątek, 22 czerwca 2012

Moje mineralne zbiory - cienie do powiek


Przyszła pora na opisanie mojego zbioru mineralnych cieni do powiek. Nie posiadam ich zbyt wiele, gdyż nie używam kolorowych cieni do powiek na co dzień. Gdy maluję się np. do pracy używam jasnych, cielistych kolorów, czasem brązów. Cienie Everyday Minerals, dostępne są w trzech rozmiarach:
  • Rozmiar mini - opakowanie pełnowymiarowe, 2.5g w sklepie everydaycosmetics.pl, oraz 1.7g w sklepie kosmetyki-mineralne.com (też się zdziwiłam, bo cena jest taka sama 29.90). Ja posiadam tylko jeden cień o takim rozmiarze, jest to Mystic Night. Jak dla mnie, jest to zdecydowanie za duże opakowanie, zwłaszcza jeśli cienia nie zamierzamy używać codziennie. Ja odcienia Mystic Night używam od czasu do czasu, na jakieś wieczorne wyjście i nie zużyłam jeszcze nawet 1/10 słoiczka, a posiadam ten cień około 3 lat.
  • Rozmiar travel - 1g, opakowanie podróżne. Nie posiadam jeszcze żadnego cienia w tym rozmiarze, ale wypytałam o niego jedną z moich koleżanek. Opakowanie z wyglądu przypomina błyszczyk i  posiada kuleczkę do aplikacji cienia, taką jak w dezodorantach roll on. Jest to w miarę wygodny sposób aplikacji przy założeniu, że używamy tylko jednego odcienia do makijażu oczu. Jeśli do makijażu używamy dwóch lub więcej cieni to raczej nie będziemy zadowolone z tego opakowania.
  • Rozmiar try me - czyli próbki, słoiczek około 1g, większość cieni jakie posiadam mam właśnie w tym rozmiarze. Jest to moim zdaniem idealna, wystarczająca ilość cienia. Prawda jest taka, że gdy intensywnie, codziennie używam jednego cienia, to jestem w stanie wykończyć słoiczek dopiero po roku. 
Everyday Minerals udostępnia także zestawy cieni. W owalnym pudełku z lusterkiem i aplikatorem zamknięte są 4 cienie. Ja posiadam jeden taki zestaw o nazwie Everyday Resort, zawierający dwa jasne i dwa brązowe cienie - czyli idealny zestaw na co dzień. Cienie te mam około 3 lat i jasne odcienie są już na wykończeniu, brązów jest około połowa. Wybaczcie, że paletka jest przybrudzona, ale ma już swoje lata i nosi wyraźne ślady użytkowania.




Cienie Everyday Minerals występują w trzech rodzajach: matowe, perłowe i lśniące. Mam słabość do kupowania lśniących cieni, jednak używam ich tylko na specjalne okazje. Na co dzień preferuję odcienie matowe lub perłowe.

A oto odcienie, które można znaleźć w mojej kosmetyczce:

Ginger Peach  - delikatny brzoskwiniowy cień z srebrzystymi drobinkami. Bardzo go lubię, szczególnie dobrze współgra z letnią opalenizną (kategoria: lśniące)

Oasis - miedziano-złoty cień, również świetnie podkreślający opaleniznę, zawiera żółtawe lśniące drobinki (kategoria: lśniące)

Boardwalk - ciemnobrązowy, czekoladowy cień z połyskującymi drobinkami (kategoria: lśniące)

Mupples and mums - ciemny, czarno-grafitowy cień, lekko wpadający w granat, dość trudny do aplikacji, rzadko go używam. Obecnie odcień ten jest niedostępny w sprzedaży.

I'm keeping your CD's - ten cień należy właściwie do kategorii eylinerów, jest to bardzo ciemnozielony połyskujący cień, lubię robić nim kreskę gdy maluję oczy na zielono.

Cliche - to jeden z moich ulubionych odcieni, niestety już niedostępny. Cień jest niemalże biały i lekko połyskujący. Nadaje się świetnie jako cień bazowy do wieczornego makijażu, lub rozjaśnienia kącików oka (kategoria: lśniące)

Rare silk - ten jasny, kremowy,  niemalże zlewający się ze skórą odcień był przeze mnie używany prawie codziennie przez ostatni rok. Świetnie nadaje się do rozświetlenia zmęczonego oka, ale przy tym jest prawie niewidoczny. Malowanie się tym cieniem to taki makeup no-makeup, czyli coś co preferuję na co dzień. Jest to jedyny cień do powiek, który udało mi się zużyć w całości. (kategoria: matowe)

Mystic night - fioletowy cień o niebieskawym połysku, niestety ciężko go zaaplikować tak, aby uzyskać bardzo intensywny purpurowy efekt. Używam go raczej rzadko. (kategoria: lśniące)

Poniżej możecie znaleźć swatche wszystkich opisanych odcieni. Niestety mam dość kiepski aparat i jasne cienie są ledwo widoczne. Musicie się w tym wypadku zdać na mój słowny opis.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...